اشتباهات رایج دکور اتاق خواب

برای داشتن یک دکوراسیون خوب و دلپسند تهیه لوازم لوکس تنها بعد مسئله نیست، گاهی می شود با صرف هزینه ای معقولانه و معمولی دکوراسیونی خارق العاده داشت، در طراحی دکوراسیون اولین نکته حائز اهمیت آن است که شما برای چه سازوکاری قصد چیدن آن را دارید، برای مثال اتاق خواب به عنوان محیطی کاملا خصوصی و شخصی که باید آرامش و استراحت شما را تامین کند، بهتر است فضایی یک دست و بی تنش داشته باشد، فضایی که خواب را از چشم بیننده نگیرد، در این مقاله از کمجا چوب اشتباهات رایج در این حوزه را بررسی می کنیم تا راحت تر بتوانید اتاق خوابی ایده آل داشته باشید.

اشتباهات رایج دکور اتاق خواب

  1. استفاده از نورهای فلورسنت سقفی و نور شدید آن می تواند مراحل به خواب رفتن فرد را دشوارتر کند، در این زمینه برای شما بهتر است از نور ملایم چراغ خواب رومیزی یا دیواری استفاده کنید.

  2. ست کردن تمام وسایل اتاق خواب با هم تنها راه حل رسیدن به دکوراسیون نیست، برای مثال نیازی نیست که تختخواب، کمد و میز توالت، همگی در یک رنگ خریداری شوند، می توانید از هارمونی میان آنها استفاده کنید، رنگ های مکمل یا استفاده از درجات مختلف یک رنگ ثابت می تواند جذاب تر باشد.

  3. اگر با کمبود جا مواجه اید، می توانید از تعدادی صندلی در اتاق خواب کمک بگیرید، این صندلی ها با توجه به فضایی که در اختیار دارید می توانند ابعاد و انواع متغیری از مبل تا صندلی گهواره ای داشته باشند.

  4. همیشه کمی جای بلااستفاده در اتاق نگه دارید، این جای خالی همیشه به درد شما خواهد خورد ضمن اینکه از نظر بصری نیز حس بهتری بهتان منتقل خواهد کرد.

  5. اگر استفاده از بالش زیاد را موجب زیباتر شدن تختخواب می دانید، دقت کنید که زمان استفاده باید بالش ها را بردارید و زمین اولین جایی است که برای گذاشتن آنها به ذهن می رسد، با این حساب شلوغی زمین ذهن شما را خسته خواهد کرد.

برای خرید تخت کمجاچوب کلیک کنید.