چیدمان اتاق خواب پسرانه

چیدمان اتاق خواب پسرانه نسبت به اتاق دخترانه کمی سخت تر و نیاز به دقت بیشتری دارد، اما با بکارگیری تم های مورد علاقه شخص و رنگ های پسرانه و انتخاب یک سرویس خواب اسپرت بسته به رنگ و تم اتاق خواب میتوان یک چیدمان زیبا و جذاب انجام داد، با یک چیدمان مناسب میتوانید به راحتی در خلقیات و روحیات فرزندتان تاثیر مثبتی بگذارید، چیدمان اتاق برای دخترها و پسرها به دلیل روحیات مختلفی که دارند بسیار متفاوت می باشد، معمولا پسر ها از دوران کودکی تا بزرگسالی به ورزش و هیجان علاقه زیادی دارند و استفاده از این المان ها جذابیت اتاق را برایشان چندین برابر میکند، نکاتی که باید در چیدمان اتاق خواب پسران به آن توجه کرد در مرحله اول سن و سال فرد و بعد روحیات و علایق آن فرد می باشد که با در نظر گرفتن این موارد میتوان انتخاب بهتری در موارد چیدمان داشت، شما نیز میتوانید برای مشاهده و خرید تخت کم جا چوب  به این لینک مراجعه کنید.

ایده هایی برای چیدمان اتاق خواب پسرانه

1- از رنگ هایی که بهتر است در اتاق پسرها استفاده کنیم عبارتند از: رنگ آبی کلاسیک که معمولا اکثر پسرها به ان علاقه دارند، رنگ غالب خاکستری و ترکیب آن با سفید، زرد و نارنجی و ... و ترکیب بندی رنگی راه راه یا زیگزاگی در روتختی، قالیچه و کاغذ دیواری.
2- استفاده از تابلوهای دکوراتیو که مورد علاقه شخص مورد نظر باشد و یا تصویری از افراد مشهور مورد علاقه شان در زمینه ورزش یا فیلم و کارتون.
3- قرار دادن یک کتابخانه که در ان از کتابهای داستان مورد علاقه آن ها پر شده باشد.
4- استفاده از لوازم ورزشی مورد علاقه شان و نصب آن ها روی دیوار و قرار دادن در گوشه اتاق خواب، مانند: توپ فوتبال، راکت بدمینتون و تنیس، چوب گلف، تیر و کمان و ...
5- قرار دادن یک میز کار برای مطالعه یا میز کامپیوتر که برای پسرها خیلی مهم می باشد.