چیدمان صحیح میز کار

اکثر افراد ساعات زیادی از روز خود را یا در محیط کار و یا پشت میز کار هستند، مدیران شرکت های بزرگ معمولا به این نکته دقت دارند که فضای مناسبی برای کار ایجاد کنند تا کارکنان احساس خستگی کمتری داشته باشند و با انرژی بیشتری کار کنند، میز کار میتواند برای هرکس نقطه انرژی و انگیزه و یا بالعکس این موضوع باشد، پس سعی کنید میز خود را طوری بچینید که از کار کردن لذت ببرید، این موضوع از نظر روانشناسان هم مورد بررسی قرار گرفته و تایید شده است که اجزای روی میز کار و رنگ های استفاده شده تاثیر مستقیم روی عملکرد مغز می گذارد و باعث خروجی بهتری در کار ها می شود.
تنها کسی که میتواند یک چیدمان مناسب برای میز کار را رقم بزنید خود شما هستید، زیرا باید طبق نیاز و سلیقه خود آن را بچینید، هر شخص سلیقه متفاوتی دارد و ایده های زیادی برای زیبا تر شدن میز کار شما وجود دارد که در این مقاله بیان می کنیم.
برای مطالعه مقاله چگونه فضای اتاق را بزرگ تر نشان دهیم وارد لینک شوید.

ایده هایی برای چیدمان میز کار زیبا

- اول از همه باید وسایل مورد نیاز را که در طول روز ممکن است چند بار از آن ها استفاده کنیم روی میز بچینیم، برای لوازمی که کمتر استفاده می شود جای دیگری را انتخاب کنید تا میز شما شلوغ نشود.
- تهیه یک ست اداری به سلیقه خود شما میتواند میز کارتان را زیبا تر کند.
- گل های کوچک رومیزی و چیدمان مناسب آن ها روی میز انرژی زیادی در طول روز به شما منتقل می کند.
- سیم های اضافی را به یک طرف جمع کنید و سعی کنید در دید نباشند، زیرا سیم ها میتوانند باعث شلوغی زیادی شوند.
میتوانید با تهیه صفحه کلید یا مت موس رنگی انرژی بیشتری را در حین کار به خود منتقل کنید.
- استفاده از یک دفترچه یادداشت کوچک و یا برگه های یادداشت رنگی برای یادداشت کارهای روزانه و یادآوری کارهایی که باید انجام دهید.
- سعی کنید در چیدمان وسایل روی میز توازن ایجاد کنید، یعنی یک سمت میز را خیلی شلوغ و سمت دیگر را خیلی خلوت نکنید.
- میتوانید از عکس های خانوادگی روی میز و یا دیوار کنار میز استفاده کنید تا با دیدن آن ها انرژی بگیرید.
- با خرید میز های کشو دار میتوانید وسایل اضافی را ساماندهی کنید و به صورت مرتب داخل کشو بچینید.
- از تمیز کردن روزانه میز غافل نشوید، زیرا گرد و خاک میتواند تاثیر منفی روی شما بگذارد.

تاثیر میز کار بهم ریخته در انجام امور

این طبیعی است که افراد با کارهای مختلف، بخصوص کارهای شلوغ نیازمند یک سری وسایل هستند، اگر این وسایل به صورت بهم ریخته روی میز باشد برای پیدا کردن هریک از آن ها زمان و حوصله بیشتری خرج می شود و از انرژی کلی شما در طول روز می کاهد، همچنین بهم ریختگی میز شما به طور ناخودآگاه تاثیرات منفی روی مغز گذاشته و خستگی شما که ناشی از کار کردن می باشد را چندین برابر میکند و خیلی زود از کار خود خسته شده و دیگر دوست ندارید آن را انجام دهید.

شما میتوانید برای مشاهده محصولات کم جا چوب روی لینک کلیک کنید.