×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 607

پوف سرویس خواب

پوف سرویس خواب : مبل پاتختی سرویس خواب یا همان پاف و حتی پوف که از آن در کنار مبلمان نیز استفاده می‌شود، یکی از مواردی است که برای اتاق خواب‌های بزرگ حتما توصیه می‌شود. اگر اتاق خواب شما کوچک است توصیه می‌کنیم این کالا را از لیست خرید خود حذف کنید، چون احتمالا جلوی دست و پای شما را خواهد گرفت. مبل پاتختی به شما این امکان را می‌دهد برای مدتی قبل از اینکه به تختخواب بروید، تمدد اعصاب و استراحت کنید. البته برخی از پاف‌ها به صورت صندوقی تهیه و ساخته می‌شوند و شما به راحتی می‌توانید در داخل آن لوازم مورد نیاز خود را قرار دهید و شاید بتوان گفت که این نوع پاف می‌تواند حتی برای اتاق خواب‌های کوچک نیز مناسب باشد.

جنس مناسب برای پوف :
همیشه پاف را وقتی می‌خرید که تخت را آماده داشته باشید. این یعنی باید به جنس تخت دقت کنید. طراحان دکوراسیون داخلی پیشنهاد می‌کنند که بهتر است جنس تخت هر چه که هست، با جنس پاف متفاوت باشد. مثلا اگر تمام تخت شما با پک پوشش نرم پوشانده شده و پارچه کل تخت را گرفته باشد، جنس پاف تخت بهتر است تماما از چوب یا فلز باشد. و بالعکس. با این کار یک تضاد زیبا در اتاق خواب شما بوجود می‌آید.

عرض مناسب برای پوف :
بهتر است عرض پاف از عرض تخت شما کمتر باشد. اگر عرض پاف بیشتر از عرض تخت شما باشد، پاف از طرفین تخت بیرون میزند و نمایی ایجاد می‌شود که زیاد جالب نخواهد بود. طراحان دکورلسیون داخلی در این مورد پیشنهاد می‌کنند که پاف از هر طرف، دوازده تا بیست سانتی‌متر کوچک‌تر از تخت باشد. با این حساب می‌توان گفت که اندازه مناسب پاف سرویس خواب کمی کوچک‌تر از تختخواب است.

پوف پا تختی مدرن :
پوف  یک دکوراسیون بسیار ساده برای اتاق خواب است، اما از تمام پارامترهای سرویس خواب بهره گرفته شده است. پاف پا تختی، میز عسلی، میز دکوری و تخت خواب در این دکوراسیون استفاده شده است. پاف سبب جلوه دادن بیشتر به این دیزاین شده است که در تصویر به خوبی جلوه کرده است. شاید یکی از مهم ترین وسایل سرویس خواب نباشد، اما همان طور که در طی متن اشاره شد تأثیر بسیار زیادی در زیبا سازی اتاق خواب دارد