×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 607

ویژگی سرویس خواب نوزاد

ویژگی سرویس خواب نوزاد : 

یکی از مهم‌ترین لوازم در زمان ابتدایی تولد نوزاد تخت آن است. به دلیل اینکه ماه‌های اول سال کودک بیشتر زمان خود را در خواب و در گهواره و یا تختخواب به سر می‌برد، توجه به این موضوع امری اساسی و مهم است. نکاتی که در زمان خرید تخت نوزاد به آن باید توجه شود به شرح زیر است:

سایز و اندازه تخت خواب
ارتفاع و قابلیت تنظیم
پایداری
لوازم تزئیناتی
ست ملحفه و تشک
چرخ‌های متحرک
سایز و اندازه تخت سرویس خواب نوزاد


سایز و اندازه استانداری برای تخت نوزاد به ثبت نرسیده است و باید مطابق با اندازه و سن و سال کوک تخت مد نظر برای او تهیه شود. بهترین توصیه در زمان تهیه تخت این است از کالایی استفاده شود که هم سایز کودک شما باشد. به عنوان مثال یک تختخواب نباید آنقدر بزرگ باشد که کودک در آن غلطت بزند و قدرت بازگشت به حالت اولیه خود را نداشته باشد، یا اینکه آنقدر کوچک و تنگ باشد که فضا برای او مثل یک قفس باشد و قدرت حرکت را از کودک شما بگیرد؛ بنابراین بهترین اندازه یک تخت است که حد وسط و نرمال داشته باشد. از سوی دیگر کودک مدت 9 ماه از عمر خود را در تخت خواب خود به سر می‌برد توجه به مرغوبیت کالا نیز باید مد نظر قرار گرفته شود.

سرویس خواب اتاق کودک :
با توجه به این که این روزها تنوع در سرویس خواب اتاق کودک بسیار زیاد شده است و از طرفی نیز آرامش و کیفیت خواب کودک تاثیر زیادی در رشد مناسب وی دارد .شما به راحتی می‌توانید تخت با هر تمی که بخواهید برای کودک دلبندتان سرویس خواب تهیه کنید. تخت خواب‌های شبیه به ماشین، عروسک و مدل‌های دیگر نمونه‌های بارز این مدل تخت‌های مدرن به شمار می‌روند. همچنین متناسب با جنسیت کودک خود نیز می‌توانید رنگ آن را مشخص کنید. سرویس کودک همانند سرویس خواب بزرگسال از کمد، آینه، عسلی، تخت و در صورت نیاز همراه با میز مطالعه در دسترس است. اگر فضای کافی در منزل ندارید می‌توانید از تخت‌های طبقه‌ای برای کودکان دلبندتان استفاده کنید.