×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 607

آینه در سرویس خواب

آینه در سرویس خواب : اگر میخواهید برای اتاق خواب خود ست با سرویس خواب آینه تهیه کنید، بسیار خوش سلیقه هستید. استفاده از آینه در اتاق خواب یکی از رکن‌های اصلی به شمار می‌رود. آماده شدن برای مهمانی، سشوار کشیدن مو و خیلی ازکارهای دیگر همگی در اتاق خواب انجام می‌شود از همین رو این وسیله نیاز هر اتاق خوابی به شمار می‌رود.

آینه‌های سرویس خواب اکثرا از جنس خود سرویس خواب تهیه و ساخته می‌شوند و به همین دلیل اگر شکل کلی سرویس خواب را پسند کرده باشید، به احتمال زیاد از آینه آن هم خوشتان خواهد آمد. این آینه‌ها معمولا به صورت قدی هستند و اگر تمایل داشته باشید می‌توانید آن را به دیوار وصل کنید تا از صدمه دیدن آن نیز جلوگیری کرده باشید.

آینه در اتاق خواب خود به تنهایی می تواند بخشی از فضا را دکور کند. به تصویر ارائه شده دقت کنید. با استفاده از یک میز آرایشی بزرگ و کشوهای همراه بخشی از اتاق به صورت یک دیوار کوب دیزاین شده است. در قسمت انتهایی یک صندلی و آینه کار چیدمان را به انجام رسانده است. این سبک ایده پردازی برای اتاق خواب های بزرگ پیشنهاد می شود.

نحوه جایگذاری آینه سرویس خواب :
آینه سرویس خواب خود را باید بر اساس اصول درست چیدمان در اتاق خواب قرار دهید. به شما توصیه می کنیم آینه را هیچ وقت روبروی تخت یا در قسمتی از اتاق که به درب ورودی مشرف است قرار ندهید. از آنجای که اتاق خواب یک فضای کاملاً خصوصی است باید آینه در قسمتی از اتاق قرار داده شود که از بیرون به داخل اتاق دید نداشته باشد. برای این منظور شما می توانید قسمت بالای تخت را که بهترین مکان برای جایگذاری است انتخاب کنید.

کاربرد آینه در دیوار پشت تخت خواب : 
اگه طرفدار دکرهای ساده تر هستین از دو آینه ی باریک و بلند برای نصب در بالای پاتختی ها استفاده کنید و یک آینه ی زیبا و متفاوت هم در وسط دیوار قرار بدین. با مطالعه ی مطلب ایده هایی برای تزیین دیوار پشت تخت خواب میتونین سایر پیشنهادات رو هم برای دیزاین این دیوار ببینین.

درب آینه ای برای کمد دیواری :
قرار دادن آینه روبروی درب ورودی یا بین پنجره ها
اولین و مهمترین کاربرد آینه بازتابه تصاویره و قرار گیری آینه در چنین مکانهایی باعث میشه تا به راحتی موقع ورود و خروج از اتاق خودتون رو برانداز کنید. قرارگیری آینه در محل ورودی اتاق خواب فضا رو بزرگتر نشون میده و میتونه محل مناسبی برای تعویض لباس هم باشه.