×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 607

میز آرایش بهتره یا میز توالت ؟

میز آرایش بهتره یا میز توالت ؟ میز آرایش و یا میز توالت برای استفاده هنگام مرتب کردن مو و آرایش است . این میز نیز مانند بخش های دیگر دکوراسیون سیر رو به رشد خود را داشته است و از یک آینه یا کمدی شبیه به کمد لباس که در حمام استفاده می شده به بخشی از دکوراسیون اتاق خواب تبدیل شده است . میز توالت در گذشته در حمام یا سرویس بهداشتی قرار داشت و به دلایلی مانند ؛ کوچک شدن خانه ها و زندگی آپارتمانی و تغییر روش زندگی انسان و نیاز به خرید میز در محیطی خشک و راحت تر این میز به اتاق خواب آورده می شود .

 یک میز آرایش زیبا و کاربردی نیاز هر خانه ای است و می تواند نیاز یک خانم در خانه باشد . محلی برای قراردادن لوازم آرایش و استفاده آن .

میز آرایش امروزه به بخش جدایی ناپذیر سرویس اتاق خواب تبدیل شده است و در کنار دراور و سرویس تخت خواب در بازار به فروش می رسد .

اصولا برای محل لوازم آرایش , عطر و ادکلن و غیره کشو ها  و کمد هایی در نظر گرفته می شود , امروزه میز ها و آینه هایی را می بینیم که متشکل از آینه و کمد پشت آینه , ویترین شیشه ای بر روی میز و کشو و کمد در قالب یک دکور یک تکه یا نهایتا دو تکه طراحی شده اند . یک میز آرایش بدون فضای کافی یا استاندارد های لازم کاربردی نمی باشد و باعث ناراحتی می شود . میز های آرایش بر اساس سبک و شکل بسیار متفاوت هستند . شما می توانید بر اساس سبک مورد نظر خود آن ها را تهیه کنید .