×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 607

تزیین میز ناهارخوری

 تزیین میز ناهار خوری : برای تزئین میز ناهارخوری قبل از هر چیز به یک رومیزی نخی، زیر بشقابی یا رانر (نوار پارچه ای با عرض حدود 60 سانتیمتر که وسط میز ناهارخوری قرار گرفته و از دو طرف آویزان می شود) نیاز دارید. چیدمان مناسب کارد، قاشق و چنگال و نیز استفاده از گل ها و سایر عناصر تزئینی، از جمله عوامل مهمی است که باعث می شود مهمان احساس راحتی داشته و نسبت به صرف غذا ترغیب شود. درواقع شکل و ظاهر میز ناهارخوری، نمایانگر خلاقیت شما برای پذیرایی از میهمان به شیوه ای مطلوب است .

تزیین میز ناهارخوری با شمع : شمع از عناصر بسیار پر طرفدار در دکوراسیون داخلی است و هر کسی به نحوی سعی می کند که از آن در خانه خود بهره ببرد. به عبارتیمی توانم بگویم شمع در دکوراسیون داخلی همیشه نقش پررنگی داشته و شما می توانید این بار روی میز غذاخوری از انواع شمع و شمعدانی ها استفاده کنید. رانر یا پارچه رومیزی هم یکی دیگر از عناصر مهم است که می تواند نتیجه کار را کاملا به نفع شما تغییر دهد. پارچه راه راه، گل دار یا چهار خانه، هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. همچنین جنس خود پارچه هم در انتخاب شما دخیل خواهد بود و با وجود تنوع زیاد پارچه های مخمل، حریر و... باید بدانید هر کدام را کجا به کار ببرید.

میزهای ناهارخوری جدید، خصوصا در مدل هایی که میز چوبی طبیعی بوده و طرحی نیمکتی دارند کمی عجیب تر و البته جالب تر بنظر می رسند. شاید در نگاه اول بسیاری از خانواده ها با دیدن مدل های نیمکت دار قید خرید چنین مدل هایی را بزنند اما خوب است قبل از انجام این کار، به برتری ها و مزایای وِیژه ای که همراه این مدل به شما هدیه می شود نیز فکر کنید.

برای مثال در کنار خرید میز ناهارخوری و  نیمکت بجای صندلی برای بسیاری از مردم محلی بسیار راحت تر و نرم از صندلی محسوب می شود. دلیلش هم بسیار ساده است، افراد بیشتری بروی نیمکت می توانند کنار هم و نزدیک به یکدیگر بنشینند، درست مانند دوران مدرسه. همین عامل سبب می شود اعضای خانواده یا مهمانان احساس صمیمیت بیشتری بکنند.