×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 607

نکاتی برای خرید میز تلویزیون

نکاتی برای خرید میز تلویزیون : یکی از موارد مهم در دکوراسیون داخلی منزل، میز تلویزیون است. هر تلویزیونی به میز خاص خود نیاز دارد، بسته به نوع، اندازه و رنگ تلویزیون‌ها، میز تلویزیون نیز تغییر می کند. گذشته از این، باید دکوراسیون داخل خانه را نیز موردتوجه قرارداد، به‌نحوی‌که نوع، رنگ و اندازه میز تلویزیون با سایر لوازم و اجزای خانه متناسب باشد و هارمونی خوبی ایجاد کند.

۱- قبل از اینکه میز تلویزیون محبوبتان را خریداری کنید، حتما این موضوع را در نظر بگیرید که چقدر فضا دارید و سپس برای انتخاب اقدام کنید. اگر خانه‌تان کوچک است، زیاد نگران نباشید. زیرا امروزه مدل‌هایی به بازار آمده‌اند که برای فضاهای کوچک طراحی شده‌اند، اما بسیار زیبا هستند.
۲- به یاد داشته باشید که چه چیزهایی را می‌خواهید داخل میزتلویزیون‌تان جا دهید. به طور مثال، اگر قرار است اسپیکرهای سیستم صوتی‌تان را در میزتلویزیون‌تان جا دهید، بهتر است مدلی تهیه کنید که جایی برای آن‌ها داشته باشد.
۳- به جنس پایه‌های میز تلویزیون‌تان دقت کنید، زیرا این بخش‌ها قرار است سنگینی میز تلویزیون و خود تلویزیون را تحمل کنند؛ بنابراین باید به اندازه کافی مقاوم باشند.
۴- اگر می‌خواهید میز تلویزیون شیشه‌ای بخرید، اطمینان حاصل کنید که از شیشه نشکن در ساخت آن استفاده شده باشد.
۵- به طور کلی، سعی کنید اول برای خودتان مشخص کنید که چه انتظاری از میزتلویزیونتان دارید و سپس برای خرید اقدام کنید. به طور مثال، اگر مقاومت میزتلویزیون خیلی زیاد برایتان مهم است می‌توانید از نمونه‌های فلزی استفاده کنید. اما اگر به ظاهر میزتلویزیون و جنبه زیبایی آن اهمیت می‌دهید بهتر است از میان مدل‌های مدرن انتخاب کنید.
۶- به این موضوع نیز دقت داشته باشید که میزتلویزیونتان با دکور خانه شما هماهنگی داشته باشد. به طور مثال، اگر دکور خانه‌تان سنتی است، بهتر است مدل‌هایی با سبک کلاسیک تهیه کنید. اما اگر دکور مدرنی برای خانه‌تان انتخاب کرده‌اید می‌توانید میز تلویزیونی بخرید که با سبک مدرن، امروزی و مینیمالیستی هماهنگ داشته باشد.