کمد ریلی چیست

در دنیای امروز با توجه به قیمت بالا و افزایش جمعیت، متراژ بسیاری از خانه ها کم شده تا افراد بیشتری توانایی خرید آنها را داشته باشند، به همین خاطر طراحی داخلی دکوراسیون منزل، برای استفاده حداکثری از آن ،اهمیت بالایی پیدا کرده، از مهمترین المان ها در این خصوص کمدهای ریلی هستند. که می خواهیم در این مطلب به بررسی آنها بپردازیم .

کمد ریلی چیست

فضای بیشتر

احتمالا برای شما نیز اتفاق افتاده که در باز و بسته کردن کمد هایی که درب لولایی دارند، به سختی افتاده و دچار کمبود فضا شده اید، چراکه برای اینکار نیاز به فضای بیشتری داشته و علاوه بر اینها نمی توانید تخت خواب و یا میزتان را هم نزدیک این کمد ها قرار دهید، با این حساب می توان گفت کارایی اصلی این کمد ها با چنین مشکلی زیر سوال می رود، ولی اگر شما نیز از مزایای کمد های ریلی مطلع باشید، می دانید که با داشتن یکی از آنها امکان استفاده از فضای مقابلشان را نیز دارید، بی آنکه مشکلی در باز و بسته کردن درب ها وجود داشته باشد.

سر و صدای کمتر

حتما تجربه شنیدن صدای آزاردهنده لولاها را داشته اید، مشکلی که در کمد های درب لولایی خیلی رایج است، شما مجبور هستید هر چند ماه یکبار آنها را روغن کاری کنید، این مشکلی است که کمد هایی با درب ریلی از آن عبور کرده اند، شما بدون زحمت می توانید از آنها استفاده کنید.

می توانید روی آنها آینه نصب کنید

به دلیل سنگین بودن آینه، از نصب آن به روی کمد های درب لولایی پرهیز میشود، ولی کمد های ریلی با درب هایی که نیاز به باز شدن ندارند، برای نصب آینه نیز خیلی مناسب اند.

برای خرید انواع کمد های ریلی و تخت کم جا می توانید به لیست قیمت محصولات کم جا چوب مراجعه فرمایید.