انتخاب جاکفشی کمجا چوب

افراد بسیاری در طراحی دکوراسیون منزل، بیشتر توجه خود را به روی آشپزخانه، نشیمن و اتاق خواب ها گذاشته و از بخش هایی مانند راهرو منزل غافل می شوند، اما بخش ورودی منزل که در واقع اولین چشم انداز کلی از خانه شما را ارائه می دهد آنقدرها هم بی اهمیت نیست، راهرو ورودی در واقع می تواند در جلب نظر میهمانان تاثیر به سزایی داشته و آنها را با دکوراسیونی مطلوب به داخل دعوت کند، بنابراین در خرید وسایل آن باید دقت بیشتری به خرج داد، جاکفشی یکی از این وسایل است، در این مقاله سعی می کنیم انتخاب یک جاکفشی خوب را برای شما ساده تر کنیم.

راهنمای خرید جاکفشی کم جا چوب

جاکفشی ام دی اف کوچک برای خانه های زیر 120 متر

  1. در وسط هال: اگر در وسط هال، باز می شود می توانید آنجا جاکفشی کوچکی با یک پارتیشن قرار دهید، چنین فضاهایی زمانیکه مهمان رسمی دارید خیلی می تواند مفید باشد، اینگونه با یک تیر دو نشان خواهید زد.

  2. راهرو: راهروی جلوی در پذیرایی، گاهی آن را از اتاق ها جدا می کند، چنین نقشه ای در خانه های جنوبی بیشتر وجود دارد، شما می توانید با خرید یک جاکفشی چوبی کمجا از کم جا چوب چنین فضایی را پر کنید.

  3. فضای مجازی ورودی: اگر در پشت در ورودی آپارتمان فضای کوچک دارید، می توانید از جاکفشی هایی که با چوب لباسی ترکیب شده اند کمک بگیرید.

آپارتمان های زیر 60 متر

افرادی با خانه ها و آپارتمان های کوچک زیر 60 متر، اغلب با کمبود جا برای خرید جاکفشی مواجه اند، در چنین شرایطی می توان یکی از این دو راه را انتخاب کرد:

  1. طراحی انحصاری: مساحت دیوار کنار در را اندازه گرفته و برای آنجا یک جاکفشی اختصاصی و باریک تهیه کنید.
  2. ادغام دو بخش از دکوراسیون: می توانید از دکوراسیون استفاده خلاقانه کرده و از فضاهایی مانند زیر تلویزیون به عنوان جاکفشی استفاده کنید.

برای مشاهده قیمت محصولات کم جا چوب کلیک کنید.