شستشوی انواع مبلمان

تمیز کردن مبلمان از جمله نکاتی است که در زیبایی منزل تاثیر مستقیم دارد، برای انجام این شستشو در منزل می توان کارهای مختلفی انجام داد، شما می توانید با جاروکشی ها و گردگیری های منظم، مبل های خود را همیشه مرتب نگه دارید. در این مقاله از کم جا چوب شما را با روش های شستشوی مبلمان آشنا خواهیم کرد.

شستشوی انواع مبلمان

سه راه کلی برای شستشوی مبلمان وجود دارد که بخارشوی یکی از آنهاست، در این روش می توانید پارچه مبل ها را به خوبی ضد عفونی و تمیز کنید، دومین راه حل استفاده از شامپو و محلول آب ولرم است، شما بعد از تهیه این محلول باید اسفنجی بزرگ را به آن آغشته کرده و به روی روکش های خود بکشید تا کف کند، سپس باید اسفنج خیس دیگری را روی آن بکشید تا کف را پاک کند، توجه داشته باشید که هرگز چوب ها خیس نشوند چرا که در اینصورت سفید و پوسته پوسته و ترک خورده می شوند، همچنین می توانید کار شستشو را به دست متخصصین این امر واگذارید. پس از شستشوی مبل ها خشک کردن آنها به وسیله سشوآر، می تواند مانع از بین رفتن و چروک شدن پارچه ها شود. 

کمجا چوب ارائه دهنده انواع مبلمان.

شستن مبل با سرکه

از جمله پاک کننده های قوی برای شستشوی مبلمان سرکه است، این ماده به علت طبیعی بودن مضرات دیگر مواد شوینده صنعتی را برای مبلمان شما نخواهد داشت، استفاده از سرکه علاوه بر قدرت پاک کنندگی آن، شما را از خطرات مواد شوینده کارخانه ای حفاظت خواهد کرد.

برای خرید مبل کم جا چوب وارد شوید.