تزیین میز تلویزیون

یکی از اجزای مهم در دکوراسیون منزل که چیدمان و تزیین آن از اهمیت بالایی برخوردار است میز تلویزیون می باشد، زیرا تلویزیون همیشه مرکز توجه می باشد و هر کجا از منزل بنشینید توجه شما به آن سمت جلب می شود، پس بهتر است برای تزیین میز تلویزیون و دیوار اطراف آن ایده های مناسبی را بکار ببرید.
میزتلویزیون ها معمولا در انواع مدل و طرح ها ساخته می شوند و معمولا ساخت آن ها با طراحی ساده انجام می شود و فضای زیادی برای قرار دادن وسایل دکوری و تزیینی دارد، البته باید به این نکته دقت داشته باشید، وسایلی که روی میز قرار می دهید باید با دکوراسیون منزل و میز شما هارمونی رنگ و طرح را داشته باشد، وسایل زیادی هستند که میتوان از آن ها برای تزیین میز تلویزیون استفاده کرد.
برای استفاده از مقاله ی کاناپه چیست روی لینک کلیک کنید.

ایده های ساده برای زیبا نشان دادن میز تلویزیون

شما میتوانید از یک سری وسایل دکوری و تزیینی روی میز و یا در اطراف آن استفاده کنید و منظره زیباتری را بسازید، این وسایل عبارتند از :

- گل و گیاه
- کتاب های تزیینی و یا واقعی
- تابلوهای دکوراتیو
- مجسمه های دکوری
- جاشمعی و شمع های مختلف
- تابلو و قاب عکس
- ساعت رومیزی

برای قرار دادن هر کدام از این وسایل نیز بهتر است به نکاتی توجه کنید تا یک میز زیبا تر را بچینید و هر کسی از دیدن آن لذت ببرد.

چیدمان درست وسایل برای تزیین میز تلویزیون

گل و گیاه : امروزه بسیاری از افراد علاقه زیادی به تزیین منزل توسط گل و گیاه های آپارتمانی دارند، یکی از گزینه های مناسب برای این کار قرار دادن آن ها در کنار و یا روی میز تلویزیون می باشد، البته بهتر است به نوری که قرار است به گل ها بتابد نیز توجه کنید، شما میتوانید گلدان های بزرگ و با ارتفاع بلند را در کنار میز تلویزیون و یا روی آن قرار دهید، همچنین اگر فضای خالی میز شما کم بود بهتر است از گلدان های کوچک استفاده کنید.
کتاب : با قرار دادن کتاب در دکوراسیون منزل خود، انرژی مثبت زیادی را به خود و افراد داخل منزل منتقل میکنید و احساس آرامش بیشتری دارید، از فضاهای خوبی که در اتاق نشیمن میتوان از کتاب برای تزیین استفاده کرد میز تلویزیون می باشد، برای این کار از کتاب های خیلی زیاد استفاده نکنید تا بیشتر توجه را به خود جلب کند، بهتر است از چند کتاب در ابعاد مناسب استفاده کنید، اگر دوست دارید کتاب های بیشتری در اتاق نشیمن قرار دهید بهتر است با قرار دادن شلف های چوب در اطراف میز این کار را انجام دهید تا زیبایی بیشتری به منزل خود ببخشید.
تابلو دکوراتیو : تابلو و قاب عکس نیز گزینه مناسبی برای تزیین میز تلویزیون می باشند که هم میتوانید در دیوار اطراف و پشت میز آن ها را چیدمان کنید و هم با استفاده از قاب های کوچک بر روی میز چیدمانی جذاب بسازید.
مجسمه های دکوری و آنتیک : میتوانید با استفاده از مجسمه ها و وسایل تزیینی کوچک و چیدمان آن ها بر روی میز تلویزیون، فضا را زیباتر کنید.

برای مشاهده و خرید محصولات کم جا چوب میتوانید به همین لینک مراجعه کنید.